Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Opracowanie koncepcji projektowej budowy kładki pieszo-rowerowej w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E67 w Mławie
Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie koncepcji projektowej budowy kładki pieszo-rowerowej w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E67 w Mławie.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest wariantowa koncepcja budowy kładki dla pieszych i rowerzystów w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E67 w Mławie.
Kładka powinna przenosić ruch pieszych i wariantowo także rowerzystów nad dwutorową linią kolejową. Zakres opracowania obejmuje wykonanie 2 wariantów kładki: dla pieszych oraz kładki dla pieszych i rowerzystów z dokonaniem analizy zalet i wad oraz kosztów realizacji inwestycji.
W ramach zamówienia należy uwzględnić: wykonanie niezbędnych badań geologicznych
wraz z opinia geotechniczną dla warunków posadowienia obiektu (wybranego wariantu), koncepcję oświetlenia i odwodnienia obiektu.
Obiekt powinien być wyposażony w windy dla niepełnosprawnych oraz schody.
Teren przeznaczony pod realizację wskazano na mapie własnościowej, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Zakres dokumentacji obejmuje:
- Projekty koncepcyjne kładki, z szacunkowymi kosztorysami dla 2 wariantów,
- Projekty koncepcyjne branżowe oświetlenia i odwodnienia obiektu, z szacunkowymi kosztorysami
- Wykonanie badań z opracowaniem opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia
(dla wybranego wariantu)
- Pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków odpowiednich instytucji, a więc zainteresowanych właścicieli lub zarządców: dróg, kolei (m.in.: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, PKP Energetyka S.A. Zakład Północny, TK Telkom Sp. z o.o. Region Robót Telekomunikacyjnych w Warszawie) urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów:
w zakresie wydawania warunków do budowy zarządzanych przez nich obiektów oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych wraz z poniesieniem kosztów wydania warunków, opinii i uzgodnień.
- Uzyskanie w imieniu Inwestora odstępstwa o warunków usytuowania budowli i budynków określonych w art. 53 Ustawy z dn. 28 marca o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2007r. Nr 16 poz. 94, z póżn. zm.) jak i wykonywania robót ziemnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 54 ww. Ustawy, tj. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 7 sierpnia 2008r. w sprawie wymagań w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowej, a także sposobu urządzania i utrzymywania zasłon odśnieżnych oraz pasów przeciwpożarowych (Dz. U. z 2008r. Nr 153, poz. 955). O opinie do odstępstwa należy wystąpić do Zakładu Linii Kolejowych w Olsztynie jako Zarządcy z załączeniem 2 egz. map do celów projektowych - po akceptacji koncepcji.
- Uwzględnienie w opracowaniu usunięcia kolizji w granicach i sąsiedztwie obszaru kolejowego.
- Opracowanie kompletu materiałów niezbędnych do złożenia wniosków o decyzje o warunkach zabudowy lub decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wymaganej infrastruktury towarzyszącej (oświetlenie, odwodnienie i inne elementy konieczne dla obsługi kładki).
- Pozyskanie map geodezyjnych do celów projektowych z terenu PKP i Miasta Mława.
1.2.W ramach wykonanej dokumentacji należy uwzględnić:
- wstępnie przyjęte rozwiązania należy przedłożyć w terminie 3 miesięcy od zawarcia umowy
do konsultacji z przedstawicielami Miasta Mława,
- do zaopiniowania należy przygotować koncepcję architektoniczno-lokalizacyjną
wraz z uzasadnieniem oraz wstępną wyceną kosztów i przedstawić w formie prezentacji multimedialnej,
- opracowanie kompletu materiałów niezbędnych i złożenie wniosków o decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wymaganej infrastruktury towarzyszącej (oświetlenie, odwodnienie i inne elementy konieczne dla obsługi kładki).
1.3 Dokumentacja powinna zawierać:
1) Koncepcję wariantową - 6 egz.
2) Kosztorys szacunkowy inwestycji - 3 egz.
3) Wykonanie badań z opracowaniem opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia
(dla wybranego wariantu) – 3 egz.
4) Niezbędne uzgodnienia, opinie, warunki odpowiednich instytucji.
5) Komplet materiałów niezbędnych do złożenia wniosków o decyzje o warunkach zabudowy lub decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla wymaganej infrastruktury towarzyszącej (oświetlenie, odwodnienie i inne konieczne elementy dla obsługi kładki) – 2 egz..
6) Mapę geodezyjną do celów projektowych z terenu PKP i Miasta Mława.
7) Dokumentację opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem ath i PDF – 2 szt.
2. Termin wykonania zamówienia
Do dnia 15.12.2017r. należy wykonać kompletne opracowanie oraz przygotować i złożyć wnioski
o warunkach zabudowy lub decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
4. Opis sposobu przygotowania ofert.
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
3) koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Miasto Mława
Stary Rynek 19,
06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na opracowanie koncepcji projektowej budowy kładki pieszo-rowerowej w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E67 w Mławie, nie otwierać przed dniem 14.10.2016r. godz. 10:30.
4) koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone
przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań
i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
2) oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii Urzędu Miasta Mława
przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.10.2016r. do godz. 10:00.
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2016r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
Wydział Rozwoju i Inwestycji
ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława
6. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena ofertowa 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
1) sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
7. Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie
z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty
wraz z załącznikami.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany
te mogą dotyczyć w szczególności:
przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z:
a) uzgodnieniami, wydaniem warunków, opiniami z Zarządców sieci i infrastruktury kolejowej oraz dróg,
b) uzyskaniem warunków zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego.
8. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:
1) Mapa zasadnicza terenu - Załącznik nr 1
2) Informacja na temat podwykonawców - Załącznik nr 2
3) Wzór umowy, Załącznik nr 3
4) Warunki techniczne - pismo znak IZIWb-505-418/2012 z dn. 14.09.2012r.
Uwaga !: w przypadku wystąpienia podwykonawców jedynie załącznik nr 2 należy załączyć do oferty, pozostałe załączniki stanowią opis do przedmiotu zamówienia i nie należy ich załączać do oferty.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego na podstawie Zarządzenia nr 67/2015 Burmistrza Miasta Mława w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych na zadanie pod nazwą: „Opracowanie koncepcji projektowej budowy kładki pieszo-rowerowej w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E67 w Mławie" złożono 10 ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 10:
AXIAL PROJECT BARTOSZ TOMCZAK
Os. Kasztelańskie 14A/6, 66-300 Międzyrzecz
Cena ofertowa brutto: 42 988,50 zł.
(słownie: czterdzieści dwa tysiące dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych 50/100).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza cenowo.
Zestawienie ofert:
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Cena brutto [zł] |
Oferta 1. |
Pracownia Projektowa MiD Marcin Dudek ul. Czesława Miłosza 17, 80-126 Gdańsk |
44 895,00 |
Oferta 2. |
Studio Architektury Poznań Weronika Słodkowicz ul. Graniczna 4/2, 60-712 Poznań |
59 409,00 |
Oferta 3. |
Biuro Projektowe PROPONT Marcin Siwiec ul. M. Dudy 6, 42-610 Miasteczko Śl. |
49 200,00 |
Oferta 4. |
PROMOST CONSULTING T. Siwowski Spółka Jawna ul. Bohaterów 10 Sudeckiej Dywizji Piechoty 4, 35-307 Rzeszów |
141 450,00 |
Oferta 5. |
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Sp. z o.o. Budownictwo Spółka Komandytowa ul. Marywilska 38/40, 03-228 Warszawa |
162 975,00 |
Oferta 6. |
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Wowczak ul. Bieżanowska 46, 30-812 Kraków |
52 890,00 |
Oferta 7. |
PROJEKT Sylwia Sobieska ul. Gródźki 3B, 07-300 Ostrów Mazowiecka |
98 400,00 |
Oferta 8. |
EC INDUSTRIA KRZYSZTOF HOLWEK ul. Cynkowa 21, 95-200 Pabianice, Piątkowisko |
180 000,05 |
Oferta 9. |
Pracownie Inżynierskie SOCHA Sp. z o.o. ul. J. K. Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz |
59 040,00 |
Oferta 10. |
AXIAL PROJECT BARTOSZ TOMCZAK Os. Kasztelańskie 14A/6, 66-300 Międzyrzecz |
42 988,50 |
Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/opracowanie-koncepcji-projektowej-budowy-kladki-pieszo-rowerowej-w-rejonie-skrzyzowania-ul