Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji odwodnieniowej dróg dzielnicy przemysłowej w kierunku do rzeki Mławki | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji odwodnieniowej dróg dzielnicy przemysłowej w kierunku do rzeki Mławki

Piotr Tomaszewski / 17 lipca 2012

 Przedmiotem zamówienia jest:

Nadzór inwestorski nad budową kanalizacji odwodnieniowej dróg dzielnicy przemysłowej
 w kierunku do rzeki Mławki. Budowę należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną
 i przedmiarami robót. Zakres robót obejmuje m.in.:

- Odcinek kanalizacji deszczowej fi 1000 zlokalizowany w m. Mławka Gmina Iłowo-Osada (woj. warmińsko-mazurskie) tj. od studni D1 (143,80/141,80) w dz. nr 314/2 a następnie
w dz. nr 144 i drodze gminnej na dz. nr 142 do studni D6IŁ (141,05/139,05) oraz
na dz. nr 139/1 własności Miasta Mława z wykonaniem pomiaru za pomocą koryta Parshall’a.

- Wykonanie kanału żelbetowego i otwartego kierującego wody opadowe do rz. Mławki
z wyłożeniem dna i skarp płytami betonowymi ażurowymi z ustabilizowaniem kołami drewnianymi.

- Umocnienie brzegów i dna rzeki gabionami na geowłókninie w rejonie wylotu kanału
na odcinku wskazanym w planie zagospodarowania 5 m powyżej miejsca zrzutu wód deszczowych i 20 m poniżej tego zrzutu.

- Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej fi 1000 zlokalizowanego w terenie kolejowym zamkniętym w obrębie dwóch województw (woj. warmińsko-mazurskiego
i woj. mazowieckiego) tj. odcinka od studni D2 (146,50/142,24) do D23 (151,13/145,91) wraz z częścią odcinka pomiędzy  studniami D23 i D1M zlokalizowana w terenie zamkniętym.

- Wszelkie roboty towarzyszące wynikające z załączonych do dokumentacji technicznej uzgodnień Telekomunikacji Kolejowej Sp. z o.o. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddziału Regionalnego w Gdańsku Wydziału ds. Geodezji i dokumentacji Technicznej.

- Odtworzenie infrastruktury kolejowej, wykonanej w ramach przebudowy szlaku kolejowego Mława-Iłowo w tym m.in.: nasypu kolejowego, skarp i rowów w przypadku ich zniszczenia.

- Uwzględnienie w kosztach konieczności przeniesienia lub przebudowy niezainwentaryzowanych kabli i innych urządzeń podziemnych w związku z rozszerzeniem urządzeń kolejowych lub w związku z zachowaniem bezpieczeństwa ruchu kolejowego.

Uwaga: Zakres nadzoru nie obejmuje robót wykonania konstrukcji przepustu miedzy studniami D1-D2 pod torami kolejowymi metoda przecisku hydraulicznego.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 19 w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 18.07.2012 r. do godz. 12:00.