Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji odwodnieniowej dróg dzielnicy przemysłowej w kierunku do rzeki Mławki
Przedmiotem zamówienia jest:
Nadzór inwestorski nad budową kanalizacji odwodnieniowej dróg dzielnicy przemysłowej
w kierunku do rzeki Mławki. Budowę należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną
i przedmiarami robót. Zakres robót obejmuje m.in.:
- Odcinek kanalizacji deszczowej fi 1000 zlokalizowany w m. Mławka Gmina Iłowo-Osada (woj. warmińsko-mazurskie) tj. od studni D1 (143,80/141,80) w dz. nr 314/2 a następnie
w dz. nr 144 i drodze gminnej na dz. nr 142 do studni D6IŁ (141,05/139,05) oraz
na dz. nr 139/1 własności Miasta Mława z wykonaniem pomiaru za pomocą koryta Parshall’a.
- Wykonanie kanału żelbetowego i otwartego kierującego wody opadowe do rz. Mławki
z wyłożeniem dna i skarp płytami betonowymi ażurowymi z ustabilizowaniem kołami drewnianymi.
- Umocnienie brzegów i dna rzeki gabionami na geowłókninie w rejonie wylotu kanału
na odcinku wskazanym w planie zagospodarowania 5 m powyżej miejsca zrzutu wód deszczowych i 20 m poniżej tego zrzutu.
- Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej fi 1000 zlokalizowanego w terenie kolejowym zamkniętym w obrębie dwóch województw (woj. warmińsko-mazurskiego
i woj. mazowieckiego) tj. odcinka od studni D2 (146,50/142,24) do D23 (151,13/145,91) wraz z częścią odcinka pomiędzy studniami D23 i D1M zlokalizowana w terenie zamkniętym.
- Wszelkie roboty towarzyszące wynikające z załączonych do dokumentacji technicznej uzgodnień Telekomunikacji Kolejowej Sp. z o.o. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddziału Regionalnego w Gdańsku Wydziału ds. Geodezji i dokumentacji Technicznej.
- Odtworzenie infrastruktury kolejowej, wykonanej w ramach przebudowy szlaku kolejowego Mława-Iłowo w tym m.in.: nasypu kolejowego, skarp i rowów w przypadku ich zniszczenia.
- Uwzględnienie w kosztach konieczności przeniesienia lub przebudowy niezainwentaryzowanych kabli i innych urządzeń podziemnych w związku z rozszerzeniem urządzeń kolejowych lub w związku z zachowaniem bezpieczeństwa ruchu kolejowego.
Uwaga: Zakres nadzoru nie obejmuje robót wykonania konstrukcji przepustu miedzy studniami D1-D2 pod torami kolejowymi metoda przecisku hydraulicznego.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 19 w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 18.07.2012 r. do godz. 12:00.
Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-odwodnieniowej-drog-dzielnicy