Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)
Autor: Agnieszka Puzio-Dębska
Szkolenie pt. "Nowe technologie w działalności i promocji podmiotów ekonomii społecznej. Zastosowanie narzędzi e-marketingu"
Serdecznie zapraszamy na szkolenie organizowane przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej (MCPS) w Siedlcach, Ciechanowie i Warszawie. Tematem spotkania będzie omówienie nowych technologii wykorzystywanych w działalności i promocji podmiotów ekonomii społecznej. Prowadzenie biznesu coraz częściej wiąże się z kształtowaniem wizerunku i widoczności podmiotu poprzez media społecznościowe, stronę internetową, kampanie adwords czy kampanie marketingowe poprzez pocztę elektroniczną.
Spotkanie adresowane jest do kadry zarządzającej i pracowników podmiotów ekonomii społecznej (centrów integracji społecznej, organizacji pozarządowych prowadzących działalność odpłatną i/lub gospodarczą, spółdzielni socjalnych, warsztatów terapii zajęciowej, zakładów aktywności zawodowej), ośrodków wsparcia ekonomii społecznej (OWES) oraz przedstawicieli podmiotów otoczenia ekonomii społecznej (m. in. jednostek samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, instytucji rynku pracy, lokalnego biznesu) z terenu województwa mazowieckiego.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Ewa Gadomska
Od dziesięciu lat prowadzę swoje firmy, od sześciu konsultuję i szkolę ludzi, aby ich biznesy działały jak najefektywniej. Od pięciu lat zajmuję się markami premium. Zaczynałam od marketingu i on zawsze będzie miał w moim sercu swoje miejsce. Jednak, prowadzenie firm pozwoliło mi na zdobycie doświadczenia w tak wielu ciekawych obszarach, że chciałabym tym z Tobą podzielić.
Zakres tematyczny i program szkolenia
Zakres tematyczny:
Wprowadzenie do marketingu internetowego
- Krótkie podsumowanie trendów marketingu internetowego
- Znaczenie i sposoby zapewnienia spójności komunikacji marketingowej
- Prawne aspekty działań e-marketiingowych
Nowe technologie w działalności i promocji PES
- wykorzystanie nowych technologii w kształtowaniu wizerunku i widoczności organizacji w otoczeniu.Rozpowszechnianie informacji o organizacji przez e-marketing.
Segmentacja, czyli wybór grupy odbiorców podstawą doboru odpowiednich narzędzi.
Zastosowanie narzędzi marketingu internetowego:
- internetowy Public Relations
- Serwis www jako sposób na komunikację
- Email marketing
- Social Media marketing
- Adwords- artykuł sponsorowany i jego znaczenie dla promocji treści PES
Ramowy harmonogram seminarium:
9:00 – 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 – 11:30 Część merytoryczna (90 min)
Wykład 11:30 – 11.45
Przerwa kawowa 11.45 – 13.15
Część merytoryczna (90 min)
Wykład 13.15 – 13.30
Przerwa kawowa 13.30 – 14.15
Część merytoryczna (45 min)
Dyskusja
Terminy i miejsca szkoleń:
27.11.2017 r. [poniedziałek] Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Chopina 10, 08-110 Siedlce
28.11.2017 r. [wtorek] Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17-go Stycznia 7, 06-400 Ciechanów
11.12.2017 r. [poniedziałek] Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa | Sala Konferencyjna VI piętro
13.12.2017 r. [środa] Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa | Sala Konferencyjna VI piętro
Liczba miejsc:
Siedlce - 20 miejsc | Ciechanów - 20 miejsc | Warszawa - po 30 miejsc na każde szkolenie
Uczestnicy seminarium:
Kadra zarządzająca i pracownicy podmiotów ekonomii społecznej (centrów integracji społecznej, organizacji pozarządowych prowadzących działalność odpłatną i/lub gospodarczą, spółdzielni socjalnych, warsztatów terapii zajęciowej, zakładów aktywności zawodowej) z terenu województwa mazowieckiego, Przedstawiciele ośrodków wsparcia ekonomii społecznej (OWES) z terenu województwa mazowieckiegoPrzedstawiciele podmiotów otoczenia ekonomii społecznej (m. in. jednostek samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, instytucji rynku pracy, lokalnego biznesu), z terenu województwa mazowieckiego.
Informacje organizacyjne:
Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych ze szkoleniem.Uczestnicy mają zapewnione: profesjonalną kadrę prowadzącą szkolenie, serwis kawowy.Dojazd na szkolenie we własnym zakresie.
Zgłoszenie na szkolenie i termin rekrutacji:
Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są na podstawie formularza zgłoszeniowego przesłanego faksem – (22) 622 47 32 lub e-mailem (zeskanowane) na adres email: iwona [dot] pasichnyk[2][1]mcps-efs [dot] pl do dnia Siedlce - 22.11.2017 r. do godziny 14:00Ciechanów - 22.11.2017 r. do godziny 14:00Warszawa (na oba terminy)- 06.12.2017 r. do godziny 14:00
Lista osób zakwalifikowanych na szkolenie i lista rezerwowa:
O zakwalifikowaniu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.Lista osób zakwalifikowanych i lista rezerwowa zostaną umieszczone na stronie www.mcps.com.pl, www.es.mcps-efs.pl - Siedlce 23.11 | Ciechanów 23.11 | Warszawa (oba terminy) 7.12 Uczestnicy szkolenia dostaną także potwierdzenie drogą emailową.
Kontakt:
Wydział ds. ekonomii społecznej i projektów zewnętrznych, Iwona Pasichnyk tel.: 22/622 42 32 wew. 46, e-mail: iwona [dot] pasichnyk[2][1]mcps-esf [dot] pl
więcej informacji: http://es.mcps-efs.pl/artyku%C5%82/szkolenie-emarketing
Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/szkolenie-pt-nowe-technologie-w-dzialalnosci-i-promocji-podmiotow-ekonomii-spolecznej