Mława[0]

Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Opracowanie dokumentacji technicznej budynków socjalnych przy ul. Płockiej w Mławie.

Publikowane od
Publikowane do

Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie dokumentacji technicznej budynków socjalnych przy ul. Płockiej w Mławie. 

1.    Przedmiot zamówienia:

    1.1 Postanowienia ogólne

    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej budowy budynków socjalnych  zlokalizowanych przy ul. Płockiej w Mławie. Zakres dokumentacji obejmuje opracowanie planu zagospodarowania i kompleksowych projektów budowlano-wykonawczych budynków socjalnych
    z podziałem zadania na etapy przy założeniu maksymalnego wykorzystania terenu przeznaczonego pod inwestycję.

    Teren przeznaczony pod realizację obejmuje sąsiadujące działki o nr ewidencyjnych 10-4744
    i 10-4745 w sposób umożliwiający maksymalne wykorzystanie terenu.

     

    Dane opisujące istniejący budynek:

    - w I etapie inwestycji (umożliwiającym oddanie do użytkowania) należy uwzględnić budowę parterowego budynku (lub budynków) na 40 lokali (20 o pow. ok. 20m2, 20 o pow. ok. 30 m2/lokal), przy mniejszych mieszkaniach proponowane jest jedno pomieszczenie tzn. pokój z aneksem kuchennym + łazienka, przy większych dodatkowy pokój (przykładowa koncepcja segmentu budynków stanowi załącznik do niniejszego formularza oferty),

    - w II i kolejnym etapie inwestycji w przypadku takiej konieczności uwzględnić pozostałe budynki, (ilość etapów uzgodnić z Zamawiającym)

    - kompleksowo opracowana dokumentacja z planem etapowania inwestycji powinna umożliwiać uzyskanie użytkowania kolejno na każdy z planowanych etapów.

    Opracowana dokumentacja powinna zawierać pozytywne opinie lub zatwierdzenia przez instytucje, urzędy i wszystkich właściwych rzeczoznawców.

    Dokumentacja projektowa musi być kompletna dla realizacji procesu budowlanego w rozumieniu obowiązujących przepisów na dzień jej przekazania zamawiającemu.

     

    1.2.W ramach wykonanej dokumentacji należy uwzględnić:

     

    - budowę budynków parterowych niepodpiwniczonych (poddasze nieużytkowe z dachem dwuspadowym),

    - z uwagi na to, że lokale socjalne wyposażone będą w ogrzewanie węglowe przy każdym z lokali należy przewidzieć pomieszczenia przynależne komórki na składowanie węgla
    i drewna 2,5-3,0 m2

    - ostatecznie ilość i wielkość lokali dla I Etapu należy uwzględnić wg. zapotrzebowania
    z WGKMiOŚ oraz Zarządcą - TBS,

    - wyposażenie i wykończenie:

    • w aneksie kuchennym przy zlewozmywaku, i łazience przy kabinie prysznicowej, umywalce ściany wyłożenie płytkami ceramicznymi,
    • posadzka w łazience terrakota,
    • posadzka pokój, przedpokój wykładzina PVC, kuchnia płytki gres,
    • łazienki wyposażenie w brodziki wyłożone płytkami z zasłoną ceratową, umywalkę i sedes kompakt,
    • pokoje z aneksami kuchennymi wyposażonymi w kuchnię węglową z wężownicą, z której ogrzewana będzie także łazienka i ciepła woda (za pośrednictwem bojlera),
    • malowanie pomieszczeń na biało,
    • zagospodarowanie terenu wokół budynku:  nie zachodzi potrzeba tworzenia miejsc postojowych, przewidzieć utwardzone miejscem na gromadzenie odpadów komunalnych, trzepak.
    • w dokumentacji należy uwzględnić dojazd do zagospodarowywanych działek celem skomunikowania obiektu z ul. Płocką,

                -  wyposażenie budynku w przyłącza i instalacje:

    • elektryczną i oświetlenia terenu,
    • odgromową,
    • wod-kan.,
    • odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo na teren własnej działki

     

    - wykonanie koncepcji inwestycji, którą należy przedłożyć w terminie 6 tygodni od zawarcia umowy do uzgodnienia z: Zamawiającym, WGKMi OŚ, Zarządcą – TBS  i  Architektem Miejskim,

    - opracowanie kompletu materiałów niezbędnego do złożenia wniosku o warunki zabudowy,

    - przygotowanie i złożenie wniosku o pozwoleniu na budowę.

     

    1.3 Dokumentacja powinna zawierać:

    1)      aktualizację mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania

    2)      niezbędne badania geotechniczne

    3)      opracowanie oddzielnych kompletnych projektów budowlanych i wykonawczych budynków socjalnych (dla poszczególnych etapów) w wersji analogowej i elektronicznej (5 egz. + CD) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 wrzesień 2004 r. w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obejmujących:

    -          projekt architektoniczny wraz z kolorystyką elewacji, konstrukcyjny i projekty instalacyjne,

    -          projekty przyłączy elektroenergetycznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej
    z usunięciem ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem,

    -          projekt zagospodarowania terenu z etapowaniem zadania,

    -          projekt oświetlenia terenu,

    -          niezbędne uzgodnienia, opinie, ekspertyzy i pozwolenia w zakresie obowiązujących przepisów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę

    -          przygotowanie dokumentów i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę 

    4)      kosztorys inwestorski z podziałem na etapy, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe branżami w wersji analogowej  i elektronicznej  (2 egz.+CD)

    5)      Zbiorcze Zestawienie Kosztów (2 egz.)

    6)      specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż
    w wersji analogowej i elektronicznej (5 egz.+CD)

     

    1.4 W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:

    Wykonawca- jednostka projektowania sprawować będzie nadzór autorski w zakresie obejmującym
    w szczególności:

    1)      stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z kompleksowym opracowaniem projektowym

    2)      wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań                oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej

    3)       uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu                       do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych

    4)       czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę

    5)       udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego (w przypadku takiej konieczności),

    6)      w przypadku dopuszczenia przez zamawiającego, w trakcie procedury udzielenia zamówienia
    na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej – kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń

    7)       ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności                             z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami

    8)       udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych obiektu

    9)      udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowo-kosztorysowych w czasie wykonywania robót budowlanych potwierdzających zgodę wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski:

    - zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej

    - rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują

    - wpisy do dziennika budowy

    - protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony

    10)  Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egz. uwzględniających wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.

    Termin wykonania zamówienia

      Do dnia 30.11.2016r. należy wykonać kompletne opracowanie oraz przygotować i złożyć wniosek
      o pozwolenie na budowę.

      Warunki ubiegania się o zamówienie.

        O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

        Opis sposobu przygotowania ofert.

          1)   każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

          2)   oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,

          3)   koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

          Miasto Mława

          Stary Rynek 19,

          06-500 Mława

          oraz opisana: Oferta na opracowanie dokumentacji technicznej budowy budynków socjalnych przy ul. Płockiej w Mławie, nie otwierać przed dniem 06.05.2016r. godz. 12:15.

          4)   koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone
          przed ich otwarciem.

          Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy  i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.

           

          W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

          1)  do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców           w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

          2)  oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

          3)  ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań
          i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

          5.    Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

            1)   oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

            2)   oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii Urzędu Miasta Mława
            przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
            w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.05.2016r. do godz. 12:00.

            3)   zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie e-mail na adres dariusz [dot] nieznanskiat[1]mlawa [dot] pl (dariusz[dot]nieznanski[at]mlawa[dot]pl), wskazane jest aby formularz oferty był załącznikiem
            do e-maila, termin składania ofert e-mailem obowiązuje jak w pkt. 2 

            4)   Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

                      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.06.2016r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego:

                      Urząd Miasta Mława

                      Wydział Rozwoju i Inwestycji

                      ul. Padlewskiego 13

                      06-500 Mława

             6.     Kryteria oceny ofert.

            Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium

            Cena ofertowa     100%

            Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.

                  Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

            1)   sposób obliczania wartości punktowej kryterium

            Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

            Nazwa kryterium:        cena

            Wzór:    najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

            Sposób oceny:   najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów

            2)   za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

            7.    Warunki umowy

              1)   Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie
              z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty
              wraz z załącznikami.

              2)   Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

              3)   Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany
              te mogą dotyczyć w szczególności:

              przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z:

              a)    uzgodnieniami z Zarządcami sieci,

              b)   uzyskaniem opinii organów właściwych miejscowo, których opinia jest konieczna do uzyskania stosownego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,

              c)    uzyskaniem warunków zabudowy.

               

              8.  Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:

              1)   Opis przedmiotu zamówienia, warunki jakim musi odpowiadać wykonawca i kryteria wyboru oferty, Załącznik nr 1

              2)   Informacja na temat podwykonawców - Załącznik nr 2

              3)   Wzór umowy, Załącznik nr 3

              4)   Skan wstępnej koncepcji wg. Zamawiającego - Załącznik nr 4

              5)   Mapa zasadnicza terenu – Załącznik nr 5

               

              Uwaga !: w przypadku wystąpienia podwykonawców jedynie załącznik nr 2 należy załączyć do oferty, pozostałe załączniki stanowią opis do przedmiotu zamówienia i nie należy ich załączać do oferty.


              Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/opracowanie-dokumentacji-technicznej-budynkow-socjalnych-przy-ul-plockiej-w-mlawie