Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)
Autor: Piotr Tomaszewski
Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku dawnej "Popówki"
Aktualizacja 23.06.2015r. - Dodano załącznik graficzny - Teren sąsiadujący z budynkiem "Popówki".
Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku dawnej "Popówki"
w Parku Miejskim w Mławie.
1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim w Mławie, z uwzględnieniem nw. zakresu:
opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej zawierającej projekty budowlano–wykonawcze wraz z częścią kosztową tj. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, inwentaryzację architektoniczno-budowlaną obiektu zabytkowego, ZZK, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Dane opisujące istniejący budynek:
- powierzchnia zabudowy - 216,15 m2,
- powierzchnia użytkowa - 283,40 m2,
- kubatura - 1800 m3.
Budynek przez ostatnie lata użytkowania pełnił funkcję Przychodni - poradni dziecięcej przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Mławie. W załączniku do Formularza ofertowego w formie skanu (PDF) dołączono część książki obiektu.
1.2.W ramach wykonanej dokumentacji należy uwzględnić:
- wymianę pokrycia dachowego i elementów więźby dachowej,
- zmianę przeznaczenia budynku na siedzibę Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego z przebudową wnętrza budynku, uwzględnieniem miejsca na: salę ślubów o wymiarach
co najmniej 6x9m, salę toastów, 2 pomieszczenia biurowe po 3 stanowiska do pracy w każdym, pokój dla kierownik-naczelnika, 2 pokoje po 2 stanowiska (na tym samym piętrze co kierowniko-naczelnik), zaplecze kuchenne, 2 pomieszczenia służące jako archiwa wydziału z wyposażeniem w regały przesuwne, łazienka na każdym z pięter,
- wykorzystanie sali ślubów do pełnienia funkcji galerii wystawowej prac malarskich (wernisaż wystawy) z dostosowaniem wyposażenia,
- adaptację części budynku z opomiarowaniem mediów do pełnienia w przeszłości pełnionej funkcji kawiarni z ogródkiem gastronomicznym,
- opracowanie dokumentacji dla wyposażenia budynku w system sygnalizacji przeciwpożarowej
z uwzględnieniem podłączenia ww. systemu do stacji monitoringu pożarowego PSP,
- opracowanie dokumentacji dla wyposażeniu budynku w system monitoringu wizyjnego,
- przebudowę budynku celem dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z odtworzeniem historycznych wymiarów otworów okiennych,
- kompleksową przebudowę przez wymianę instalacji wewnętrznych: elektrycznej z uwzględnieniem oświetlenia głównego w technologii LED, teletechnicznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem wymiany przyłącza, c.o., gazowej, wentylacji,
- opracowanie dokumentacji przyłącza teletechnicznego w technologii światłowodowej pomiędzy budynkiem „Popówki” a budynkiem Urzędu Miasta z wykorzystaniem istniejącego kanału teletechnicznego od ul. Wyspiańskiego (istniejący kanał teletechniczny zlokalizowany jest
na wysokości kortów tenisowych w ul. Wyspiańskiego),
- przeniesienie kotłowni gazowej na poddasze,
- adaptację części pomieszczenia po kotłowni do pełnienia funkcji łazienki publicznej dla obsługi osób korzystających z parku i placu zabaw lub alternatywnie pomieszczenia socjalno-gospodarczego pracowników obsługi parku,
- odnowienie fasad budynku z naprawą i malowaniem,
- przebudowę pochylni przy wejściu głównym celem dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- analiza termoizolacyjności przegród zewnętrznych,
- opracowanie projektu wnętrz z kompleksowym wyposażeniem obiektu w niezbędne umeblowanie i sprzęt wynikające z przeznaczenia poszczególnych pomieszczeń,
- zagospodarowanie terenu sąsiadującego z budynkiem w obrębie wskazanym na załączniku graficznym, który w formie skanu (PDF) stanowi załącznik do Formularza ofertowego,
- wykonanie min. 2 wariantów koncepcji przebudowy (z uwzględnieniem kawiarni i bez), którą należy przedłożyć w ciągu 6 tygodni od zawarcia umowy do uzgodnienia Zamawiającym, Architektem Miejskim i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- opracowanie kompletu materiałów niezbędnego do złożenia wniosku o warunki zabudowy,
- uzyskanie nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
1.3 Dokumentacja powinna zawierać:
1) aktualizację mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania,
2) inwentaryzację architektoniczno-budowlaną obiektu zabytkowego (z uwidocznieniem kolejnych przemurowań poprzez dokonanie koniecznych odkrywek), zamawiający dysponuje dokumentacją - ekspertyzą konstrukcyjno-budowlaną dot. stanu budynku żłobka w Parku Miejskim w Mławie z 06.02.1979r., którą w formie skanu (PDF) załączono jako załącznik
do Formularza ofertowego,
3) kompletne projekty budowlane i wykonawcze w wersji analogowej i elektronicznej
(5 egz. + CD) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.2 września 2004r.
w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obejmujących:
- projekt architektoniczny, konstrukcyjny i projekty instalacyjne,
- inne niezbędne: uzgodnienia (w tym Konserwatora Zabytków i Architekta Miejskiego), decyzje, opinie, ekspertyzy i pozwolenia w zakresie obowiązujących przepisów, niezbędne
do uzyskania pozwolenia na budowę,
4) kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ofertowe branżami w wersji analogowej i elektronicznej ( 5 egz.+CD),
5) Zbiorcze Zestawienie Kosztów (2 egz.)
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż w wersji analogowej i elektronicznej (2 egz.+CD),
7) nadzór autorski nad realizacją zadania.
1.4 W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
Wykonawca- jednostka projektowania sprawować będzie nadzór autorski w zakresie obejmującym
w szczególności:
1) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z kompleksowym opracowaniem projektowym
2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej
3) uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych
4) czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę
5) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego (w przypadku takiej konieczności),
6) w przypadku dopuszczenia przez zamawiającego, w trakcie procedury udzielenia zamówienia na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej – kontrolować parametry tych materiałów i urządzeń
7) ocenę wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami
8) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych obiektu
9) udokumentowanie aktualizacji rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowo-kosztorysowych w czasie wykonywania robót budowlanych potwierdzających zgodę wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez projektanta lub projektantów sprawujących nadzór autorski:
- zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej
- rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują
- wpisy do dziennika budowy
- protokoły lub notatki służbowe podpisane przez strony
10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egz. uwzględniających wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Termin wykonania zamówienia
Do dnia 11.12.2015r. należy wykonać kompletne opracowanie i uzyskać pozwolenie
na budowę.
- Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
- Opis sposobu przygotowania ofert.
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
3) koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Miasto Mława
Stary Rynek 19,
06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy budynku dawnej "Popówki" w Parku Miejskim w Mławie, nie otwierać przed dniem 01.07.2015r. godz. 12:15.
4) koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone
przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań
i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
- 6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
2) oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.07.2015r. do godz. 12:00.
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.07.2015r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
Wydział Rozwoju i Inwestycji
ul. Padlewskiego 13
06-500 Mława
Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena ofertowa 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
1) sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
8. Warunki umowy
1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie
z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty
wraz z załącznikami.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany
te mogą dotyczyć w szczególności:
przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z:
a) uzgodnieniami z Zarządcami sieci,
b) uzyskaniem opinii organów właściwych miejscowo, których opinia jest konieczna do uzyskania stosownego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej,
c) uzyskaniem decyzji o lokalizacji celu publicznego.
Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/opracowanie-dokumentacji-technicznej-przebudowy-budynku-dawnej-popowki