Mława[0]

Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Mława z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (2015-2016)

Publikowane od
Publikowane do

Aktualizacja 28.04.2015r. 09:16 - zamieszczenie SIWZ i ogłoszenia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Aktualizacja 09.06.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty

Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Mława z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Mława z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych (w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy o odpadach - Dz. U. 2013.21 ze zm.) z nieruchomości położonych na terenie Miasta Mława, w których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2016 r. Obsługa obejmuje także dostawę stosownie do prowadzonej zbiórki worków lub pojemników na odpady zebrane selektywnie, do wszystkich odbiorców zadeklarowanych i wskazanych przez Zamawiajacego. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: a. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) b. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), c. Kodeksem cywilnym (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) d. Ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) e. Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), f. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122). g. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) h. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) i. Uchwałą Nr 211/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. j. Uchwałą Nr XXIV/247/2012 Rady Miasta Mława z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Mława i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. k. Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Mława zgodnie z Uchwałą Nr XXV/258/2013 Rady Miasta Mława z dnia 30 stycznia 2013r 4.2 Przedmiot usługi obejmuje w szczególności: - wywóz i zagospodarowanie odpadów zmieszanych pochodzących z gospodarstw domowych, - odbiór odpadów segregowanych z gospodarstw domowych, - odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - odbiór baterii i akumulatorów, - odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, - odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego - transport odpadów, - dostarczanie do gospodarstw domowych worków do selektywnej zbiórki odpadów w następującej kolorystyce: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych i metali - niebieski do gromadzenia odpadów z papieru i tektury - biały do gromadzenia odpadów ze szkła - czarny do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Miasta Mława, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostanie doręczony w formie ulotki przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości. W trakcie wykonywania umowy Wykonawca wyposaży zgłoszone przez Zamawiającego nowe miejsca gromadzenia odpadów w niezbędne worki najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych. Wykonawca będzie odbierał odpady z tej nieruchomości począwszy od pierwszego tygodnia następującego po tygodniu, w którym umieszczony został w systemie (bazie) odbierania odpadów Zamawiającego. Wykonawca wraz ze sprawozdaniem, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dostarczy Zamawiającemu niezbędne dane i informacje umożliwiające dokonanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych miasta w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym m. in.: a. możliwości przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b. potrzeb inwestycyjnych związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi, c. kosztów poniesionych w związku z odbieraniem, odzyskiem, recyklingiem i unieszkodliwianiem odpadów komunalnych, d. liczby właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli umowy, o której mowa w art. 6 ust. 1, w imieniu których miasto powinno podjąć działania, o których mowa w art. 6 ust. 6-12 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, e. ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na terenie gminy, f. ilości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania odbieranych z terenu gminy. 4.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów Na terenie miasta obowiązywać będzie system pojemnikowo-workowej zbiórki odpadów komunalnych. Ustala się, iż od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odbierana będzie każda zebrana ilość odpadów komunalnych. W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta Mława w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji i przekazywanych do składowania . 1) niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach metalowych lub PCV lub kontenerach o poj. 110 l, 120 l, 240 l, 1 100 l, 7 000 l, 9 000 l; bądź też do zbierania wyjątkowo zwiększonych ilości odpadów komunalnych, oprócz typowych pojemników, mogą w uzasadnionych przypadkach być używane dodatkowo odpowiednio oznaczone worki. Dopuszcza się zbieranie odpadów komunalnych zmieszanych w workach, wyłącznie w sytuacji gdy ilość wytworzonych w danym gospodarstwie odpadów zmieszanych przekracza pojemność pojemnika przeznaczonego na ten rodzaj odpadów. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Wykonawca winien zapewnić kontakt telefoniczny co najmniej w godzinach 800 - 1600 celem nadzorowania przez Zamawiającego odbierania odpadów na terenie gminy. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów przez Wykonawcę - co 2 tygodnie wg harmonogramu (w uzasadnionych przypadkach można zmienić częstotliwość w uzgodnieniu z Wykonawcą). 2) selektywnie zbierane odpady komunalne (kody odpadów: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 25, 20 01 38, 20 01 39, 20 02 01, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09). Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: - zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas odbioru, - uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. Ponadto Wykonawca obowiązany jest do zebrania i odebrania odpadów z miejsc gromadzenia odpadów, w dniu zgodnym z harmonogramem również w przypadku, gdy ich wysypanie nie nastąpiło w trakcie odbierania (np. przewrócony pojemnik, rozerwany worek). Wykonawcę obowiązuje: - zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itd.), - odstawienie pojemników, po ich opróżnieniu w to samo miejsce. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie miasta Mława odbywać się będzie w workach (budynki jednorodzinne) i pojemnikach (budynki wielolokalowe). Odpady selektywne odbierane będą zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. Wykonawca nie powinien dopuścić do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane i powiadamia o tym Zamawiającego. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność pełną dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną, zeznanie świadka) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Odpady komunalne, zbierane w sposób selektywny, będą gromadzone: a) w workach z tworzyw sztucznych o pojemności 35 l, 60 l i 120 l z zachowaniem następującej kolorystyki: - odpady z tworzyw sztucznych i metale - worki żółte; - odpady szklane - worki białe; - odpady z papieru i tektury - worki niebieskie; - odpady ulegające biodegradacji - worki czarne b) w ogólnodostępnych, ustawionych w miejscach publicznych pojemnikach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów szklanych, tworzyw sztucznych, papieru o pojemności od 800 l do 1600 l. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny obejmujące: papier i tekturę, tworzywa sztuczne i metale, szkło oraz odpady ulegające biodegradacji, gromadzone w odpowiednich workach 35 l, 60 l i 120 l. z folii PE-HD (LPDE) oddzielnie dla każdej frakcji odpadów, odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych - co 2 tygodnie wg harmonogramu (w uzasadnionych przypadkach można zmienić częstotliwość w uzgodnieniu z Wykonawcą). 3) Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie miał miejsce w terminach wyznaczonych przez Wykonawcę odbierającego odpady komunalne z częstotliwością co najmniej jeden raz w roku. 4) Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie miał miejsce w terminach wyznaczonych przez Wykonawcę odbierającego odpady komunalne z częstotliwością co najmniej jeden raz w roku. 5) Dopuszcza się przekazanie do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) utworzonych lub wskazanych przez Wykonawcę odbierającego odpady - gromadzonych odpadów komunalnych, jak tworzywa sztuczne, metal, papier, tektura, szkło, odpady ulegające biodegradacji, chemikalia, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opakowania wielomateriałowe, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady rozbiórkowe i budowlane oraz zużyte opony powstałe w gospodarstwie domowym. 6) Przeterminowane leki mieszkańcy będą przekazywać do punktów zbiórki zlokalizowanych na terenie aptek i placówek służby zdrowia, z których następnie odbierać je będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia wskazanych aptek w konfiskator na przeterminowane lub niezużyte leki. Wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania i wyposażenia stałego PSZOK w kontenery, pojemniki i urządzenia stanowiące jego własność o ilości i pojemności dostosowanej do ilości odpadów i intensywności wywozu, - odbierania odpadów gromadzonych w PSZOK, - utrzymania porządku na terenie PSZOK, - składania sprawozdań zgodnie z art. 9na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zagospodarowanie odpadów Zagospodarowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez ich zagospodarowanie we własnej instalacji lub przekazanie ich do odzysku podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie w tym zakresie. Fakt ten udokumentowany zostanie poprzez przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu dokumentów potwierdzających odebranie tych odpadów, w formie Kart przekazania odpadów. Zagospodarowanie selektywne odebranych odpadów komunalnych poprzez poddanie ich odzyskowi lub przekazanie ich do odzysku czy też przygotowanie do ponownego użytku zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu, raz w miesiącu, dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. Kart przekazania odpadów lub w przypadku władania instalacją do zagospodarowania tych odpadów oświadczenia o dokonaniu takiej czynności. Zmieszane odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych powinny być poddane zagospodarowaniu w instalacji regionalnej lub zastępczej spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 ze zm.) wskazanych w Uchwale Nr 211/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami. Według WPGO dla Mazowsza na lata 2012-2017 Miasto Mława wchodzi w skład ciechanowskiego regionu gospodarki odpadami. 4. Dane pomocne przy sporządzaniu oferty przetargowej: 1) Powierzchnia ok. 3100 ha. 2) Liczba mieszkańców Miasta Mława wynosi ok. 30 000 osób z czego: ok. 55 % w zabudowie jednorodzinnej. 3) Szacowana liczba deklaracji: ok. 4 600 szt. 4) Szacowana ilość mieszkańców posiadająca kompostownik, gdzie odpady biodegradowalne będą poddawane kompostowaniu na terenie nieruchomości: ok. 15 %. 5) W mieście Mława do obsługi zamieszkałych nieruchomości jest: 14 km dróg powiatowych, 6,8 km dróg wojewódzkich, 98 km dróg gminnych oraz ok. 500 m aby dojechać do posesji przez drogę krajową E-7. 6) Ilość wytwarzanych na terenie gminy odpadów komunalnych szacuje się (według kwartalnych sprawozdań) na około 10 270 Mg na rok. 7. Raporty, kontrola 1. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: 1) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg] 2) ilości odebranych odpadów szkła [Mg] 3) ilości odebranych odpadów papieru [Mg] 3) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych i metali-razem [Mg] 4) ilości odebranych odpadów biodegradowalnych [Mg] 5) wykaz nieruchomości od których zostały odebrane odpady komunalne w sposób selektywny i zmieszany. 2. Raporty, o których mowa muszą być przekazane w formie elektronicznej lub papierowej uzgodnionej z Zamawiającym. 3. Zatwierdzone raporty miesięczne będą podstawą do zapłacenia faktury za wykonaną usługę. 4. Zamawiający ma prawo w dowolnym dniu i dowolnej godzinie kontroli i/lub audytu sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług związanych z realizacją niniejszego zamówienia w tym również pojazdów Wykonawcy, instalacji przetwarzających odpady odbierane przez Wykonawcę, bazy magazynowo - transportowej Wykonawcy. 5. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca skieruje swojego przedstawiciela do udziału w kontroli realizacji zamówienia. 6. Kontrola i/lub audyt, o których mowa powyżej mogą dotyczyć zarówno dokumentów jak i fizycznego sprawdzenia zgodności informacji podawanych w dokumentach ze stanem faktycznym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.52.43.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: 9.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 9.2 Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: nr konta bankowego 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie, ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława, z dopiskiem: wadium przetargowe - sprawa: GKM.271.8.2015. 9.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Nie jest wystarczające doręczenie dowodu przelewu. 9.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Mława z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz włożyć do koperty zewnętrznej . 9.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: -odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, -musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, -zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. 9.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.9. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna za spełniony ten warunek w sytuacji gdy Wykonawca przedłoży kopię aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Mława.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna że warunek jest spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej ,wg. załącznika nr 5 do SIWZ. W zakresie wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów należy zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 97
  • 2. Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - 3

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 28.04.2015r. 09:16 - zamieszczenie SIWZ i ogłoszenia opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

Aktualizacja 09.06.2015r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta Mława
z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy” -  złożono jedną ofertę.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 1:

NOVAGO Sp. z o.o.

ul. Płocka 102

06-500 Mława

Ryczałt miesięczny brutto: 189 702,00zł

Cena ofertowa brutto: 2 276 424,00zł

(słownie złotych brutto: dwa miliony dwieście siedemdziesiąt sześć tysięcy czterysta dwadzieścia cztery 00/100 złotych).

Termin płatności: 30 dni.

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła 100 pkt.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 18.06.2015r.

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Ilość punktów

Cena [97%]

Termin płatności [3%]

1

NOVAGO Sp. z o.o.

ul. Płocka 102, 06-500 Mława

100

97

3


Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/odbieranie-transport-i-zagospodarowanie-odpadow-komunalnych-z-terenu-miasta-mlawa-z-0