Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie
Numer ogłoszenia w BZP: 87295 - 2015
Data zamieszczenia w BZP: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: wymianę ocynkowanych rur spustowych na rury z blachy powlekanej, wymianę pokrycia z papy termozgrzewalnej nad częścią dydaktyczną i łącznikami wraz z wymianą obróbek i pokrycia na daszkach, roboty rozbiórkowe i demontażowe, wykonanie ocieplenia budynku styropianem gr. 8 cm, wykonanie tynku mineralnego gr. 2 mm malowanego dwukrotnie farba silikonową, wykonanie tynku mozaikowego na cokole, wymiana i wkucie w tynk zwodów instalacji odgromowej, wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie remontu studzienek przyokiennych z wymianą okienek, wymianę części stolarki okiennej oraz drzwi stalowych, pozostałe roboty pomocnicze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo- kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia braków, błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych dokumentów w szczególności: zgłoszenia o zamiarze wykonania robót budowlanych, decyzji, zezwoleń, uzgodnień. 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności i wynagrodzenie 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 4.3 zmiana wysokości wynagrodzenia w związku z art. 142 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów celem udokumentowania wpływu na koszty wykonania zamówienia. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława Wydział Rozwoju i Inwestycji ul. Padlewskiego 13 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający: Miasto Mława, 06-500 Mława, ul. Stary Rynek 19 informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 30 000 Euro,
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie” złożono 6 ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:
Usługi Ogólnobudowlane
Izabela Dworznicka
ul. T. Sygietyńskiego 2c
06-500 Mława
Cena ofertowa brutto: 191 929,64 zł
(słownie: sto dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset dwadzieścia dziewięć złotych i 64/100).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena90%, - 90 pkt,
Gwarancja 10% - 10pkt, łącznie 100 pkt.
Przewidywany termin podpisania umowy po: 12.07.2015r.
Zestawienie ofert:
Nazwa wykonawcy i adres |
Ilość punktów w kryterium cena 90% |
Ilość punktów w kryterium gwarancja 10% |
Łączna ilość punktów |
Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę, ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława |
78,43 |
7,50 |
85,93 |
Usługi Ogólnobudowlane Izabela Dworznicka, ul. T.Sygietyńskiego 2c, 06-500 Mława |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
Szymon Olszewski "CEKMAL", 13-100 Nidzica, ul.Warszawska 27/15 |
69,61 |
0,00 |
69,61 |
Usługi Budowlane Dariusz Nachtygal, ul. Polna 8a, 06-500 Mława |
73,64 |
10,00 |
83,64 |
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe ''BUDMONT'' Jarosław Marek Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek |
67,20 |
7,50 |
74,70 |
Załączniki
Rejestr zmian:
© Urząd Miasta Mława
Stary Rynek 19
06-500 Mława
tel. (+48) 23 654 33 82
faks (+48) 23 654 36 52
e-mail: info@mlawa.pl