Od początku roku trwa remont zabytkowego ratusza – siedziby Urzędu Miasta Mława. Dobiegają końca prace związane z wymianą pokrycia dachowego, równolegle wstawiane są nowe okna i remontowane kolejne pomieszczenia budynku.
Pracownicy wyłonionej w przetargu ciechanowskiej firmy REMIRENT Cezarego Smoleńskiego, która na zlecenie Urzędu Miasta Mława remontuje Ratusz, niedługo zakończą prace na dachu i rozpoczną wykonywanie elewacji. Równocześnie trwają prace wewnątrz budynku – remontowane są pomieszczenia biurowe i łazienki, wymieniana jest stolarka okienna oraz drzwiowa.
Ze względu na prace budowlane niezbędne są przeprowadzki. Od środy 24 kwietnia Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska czasowo zmienia swą siedzibę. Pracownicy tego wydziału oczekują na klientów Urzędu w budynku przy ul. Padlewskiego 13 (na piętrze siedziby Straży Miejskiej). Obecny numer telefonu wydziału to 23 654 56 80.
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego powrócił na stałe miejsce do ratusza – pokoje 13, 14 i 15.
Remont ratusza, zgodnie z planem, ma się zakończyć w listopadzie br. Praca Urzędu, mimo utrudnień, przebiega bez większych zakłóceń. Prosimy mieszkańców o zrozumienie sytuacji.