Przedmiotem zamówienia jest opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie.
Aktualizacja z dnia 05.09.2017 r. - Zbiorcze zestawienie ofert.
Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy gminnej drogi publicznej wraz z infrastrukturą od ul. Sienkiewicza do ul. Płockiej w Mławie.
Projekt techniczny ma obejmować wykonanie przedłużenia Al. Świętego Wojciecha od ul. Sienkiewicza do ul. Płockiej wraz z rozwiązaniem budowy skrzyżowań z ulicami: Bursztynową, Bednarską i projektowanymi drogami (załącznik- mapa poglądowa).
W zakres pasa drogowego powinno wchodzić:
- jezdnia szerokości 7m
- dwustronnie chodnik szerokości 2m
- jednostronnie ścieżka rowerowa szerokości minimum 2m
- odwodnienie drogi (kanalizacja deszczowa)
- sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej
- oświetlenie uliczne
- zjazdy na przyległe nieruchomości
- szacowana długość drogi – ok. 700 m
Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania techniczne w korelacji z istniejącą infrastrukturą.
Opracowanie obejmuje:
1) mapę do celów projektowych, wypisy i wyrysy działek oraz innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia prac projektowych,
2) dostarczenie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2008r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 ze zmianami),
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę decyzji ZRID wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie ww. decyzji, wniosku o wydanie warunków do projektowania do Zarządcy sieci w imieniu Inwestora, (np. decyzji środowiskowej, raportu oddziaływania na środowisko (w przypadku takiej konieczności),
4) przeprowadzenie procedur mających na celu dokonanie podziałów działek ok. 54 podziałów,
5) przygotowanie koncepcji przebiegu drogi oraz ich modyfikacja zgodnie z uwagami Zamawiającego,
6) opracowanie dokumentacji technicznej związanej z usunięciem kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną drogą, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
7) dokumentacji geotechnicznej i geologicznej - 3 egz.,
8) projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej z wycinką i zielenią- 5 egz.,
9) projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej – kanalizacji deszczowej - 5 egz.
10) projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej oświetlenie LED - 5 egz.,
11) projekty rozbiórek budowli kolidujących z przebiegiem drogi,
12) uzgodnione projekty usunięcia kolizji - po 5 egz.
13) projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz.
14) przedmiar robót i kosztorys ofertowy z podziałem na branże - 2 egz.
15) ZZK i kosztorys inwestorski - 2 egz.
16) specyfikacje techniczne - 2 egz.
17) inwentaryzacja zieleni oraz dokumenty do wystąpienia o wycinkę drzew i krzewów –2 egz.
18) przygotowania operatów wodno - prawnych oraz dokumentów do uzyskania pozwolenia wodno-prawnego (w przypadku takiej konieczności),
19) dokumentację projektowo – kosztorysową (projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiar robót i kosztorys ofertowy) opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem PDF i ath. (dla przedmiarów)–2szt.,
20) wykonanie podziałów geodezyjnych i opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do pozyskania decyzji o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ok. 54 podziałów).
Dokumentacja powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Dokumentacja powinna zawierać składniki umożliwiające wystąpienie o pozwolenie na budowę.
Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogram pracy nad dokumentacją oraz comiesięcznie składać pisemne raporty z postępu prac.
Wykonawca w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu koncepcję przedłużenia przedmiotowej drogi.
2. Dokumentacja
Powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Termin wykonania zamówienia
Do dnia 30.09.2018r. należy wykonać i przekazać kompletne opracowanie z kompletem uzgodnień
i dokumentów umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
4. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5. Opis sposobu przygotowania ofert.
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,
3) koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:
Miasto Mława Stary Rynek 19, 06-500 Mława
oraz opisana: Oferta na opracowanie P.T. dla przedłużenia Al. Św. Wojciecha w Mławie,
nie otwierać przed dniem 05.09.2017r. godz. 10.00.
4) koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone przed ich otwarciem.
Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z załączeniem podstawowych informacji o podwykonawcy, nazwa, adres, zakres rzeczowy
i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.
W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:
1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,
2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru,
na adreszamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
2) oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 19 w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 05.09.2017r. do godz. 10.00.
3) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2017r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
Wydział Inwestycji
ul. Padlewskiego 13
06-500 Mława
7. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium
Cena ofertowa 100%
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość
punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
1) sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Nazwa kryterium: cena
Wzór: najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów
2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny
ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Aktualizacja z dnia 05.09.2017 r. - Zbiorcze zestawienie ofert