Mława, dnia 9 sierpnia 2024 r.
INFORMACJA
Na mocy art. 19a Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) 6 sierpnia 2024 r. wpłynęła oferta na realizację zadań publicznych o charakterze lokalnym spełniające ustawowo następujące warunki:
- wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10 000,00 zł
- zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.
Uznając celowość realizacji zadania publicznego Burmistrz Miasta Mława podaje do publicznej wiadomości informację o zadaniu:
Oferent: Stowarzyszenie Absolwentów Państwowego Liceum Pedagogicznego w Mławie z siedzibą w Mławie, przy ul. Sądowej 3, wpisane do Rejestru Starosty Mławskiego pod numerem 4 z dnia 28 kwietnia 2017 r.
Zadanie: Tworzenie i zacieśnienie więzi koleżeńskiej pomiędzy Absolwentami Liceum Pedagogicznego w Mławie oraz Ich Rodzinami – Zjazd Absolwentów
Rodzaj zadania publicznego: kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
Wnioskowana kwota dofinansowania zadania: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100)
Koszt całkowity realizacji zadania: 18 900,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćset zł 00/100)
Czas realizowania zadania: 1 sierpnia 2024 r. – 30 września 2024 r.
Zgodnie z art. 19 a ustawy informacja o złożonych ofertach na okres 7 dni zamieszczana jest na tablicy ogłoszeń (treść oferty dostępna w Wydziale Oświaty, Profilaktyki Społecznej i Obsługi Finansowej Szkół Urzędu Miasta Mława, ul. 18 Stycznia 4/25), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej miasta www.mlawa.pl.
Ewentualne uwagi dotyczące złożonej oferty w przeciągu 7 dni, proszę przekazać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Mława, Wydział Oświaty Profilaktyki Społecznej i Obsługi Finansowej Szkół, ul. 18 Stycznia 4/25
- bądź e-mail: agnieszka [dot] debskamlawa [dot] pl