W 2022 roku właściciele nieruchomości położonych na terenie Mławy mają obowiązek złożenia nowej deklaracji w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami. Termin złożenia nowej deklaracji upływa 10 lutego 2022 r.
Deklaracje w wersji elektronicznej dostępne są TUTAJ.
Formularze papierowe można otrzymać w kancelarii ratusza (Mława, Stary Rynek 19).
Uwaga! Od 1 stycznia 2022 r. obowiązują dwa wzory – odrębne deklaracje dla właścicieli budynków jednorodzinnych oraz odrębne dla administratorów budynków wielolokalowych. Prosimy nie wypełniać nowych deklaracji na starych drukach z 2021 roku.
Aby prawidłowo wypełnić nową deklarację, trzeba wiedzieć ile wody zostało zużyte na terenie nieruchomości w roku 2021. Właściciel nieruchomości zużycie to może obliczyć samodzielnie – od wskazania wodomierza głównego z końca roku należy odjąć wskazanie z początku 2021 roku. Obliczenia można dokonać także na podstawie faktur za zużycie wody wystawionych za 2021 roku. W razie braku danych lub faktur w ustaleniu rocznego zużycia wody pomogą pracownicy spółki WOD-KAN. Informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer: 23 654 60 77 lub korzystając z konta E-BOK na TEJ stronie.
Deklarację należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta Mława albo przesyłać ją na adres Urzędu Miasta Mława za pośrednictwem Poczty Polskiej (Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, 06-500 Mława) lub elektronicznie za pośrednictwem platformy e-Puap.
Szczegółowe informacje są dostępne TUTAJ oraz: deklaracje TUTAJ i jak płacić za odpady TUTAJ .
Do Państwa dyspozycji są także pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami (ratusz pokój nr 17, tel.: 23 654 32 96 wew. 302 lub 300).
W załącznikach (poniżej) zamieszczamy przykładowo wypełnione deklaracje w sprawie opłaty za odpady.