Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mławie” | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mławie”

Aneta Malinowska / 01 września 2017

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mławie”.

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mławie”.

 

2. Termin wykonania zamówienia

- od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 20.10.2017r.

- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji wynoszącym 60 miesięcy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami w branży budowlanej.

 

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 08.09.2017r. do godz. 11.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, kancelaria urzędu,        06-500 Mława. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą.: „Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mławie” i Nie otwierać przed dniem 08.09.2017r. godz. 11:30.

Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława przy ul. Padlewskiego 13, w dniu 08.09.2017r. godz. 11:30 (czasu lokalnego).

 

5Kryteria oceny ofert.

 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

 

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

 

6. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

 

Zmiany osobowe:

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

Zmiany organizacji spełniania świadczenia:

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

Nie stanowi zmiany umowy:

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

 4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.