Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”. | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.

Andrzej Porzeziński / 16 października 2017

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.

Aktualizacja z dnia 24.10.2017 r. - Unieważnienie postępowania.

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pod nazwą: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie”.

2. Termin wykonania zamówienia

- od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 17.11.2017r.

- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie gwarancji wynoszącym 5 lat, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie  niniejszego  zamówienia  ubiegać  się  mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami w branży budowlanej.

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę  na  FORMULARZU  OFERTY  należ y złożyć  w  terminie do dnia 20.10.2017r. do godz.11.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, Kancelaria Urzędu,  06-500 Mława. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą.: „Budowa nawierzchni poliuretanowej na terenie MOSiR w Mławie” i Nie otwierać przed dniem 20.10.2017r. godz. 11:30.

Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława przy ul. Padlewskiego 13, w dniu 20.10.2017r. godz. 11:30 (czasu lokalnego).

5Kryteria oceny ofert.

 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

6. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

 

Zmiany osobowe:

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego    doświadczenia   lub    wykształcenia    na    inne    legitymujące   się  doświadczeniem  lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

Zmiany organizacji spełniania świadczenia:

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

Nie stanowi zmiany umowy:

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.   

Aktualizacja z dnia 24.10.2017 r. - Unieważnienie postępowania