Międzygimnazjalny Konkurs Historyczny w Gimnzjum Nr 1 | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Międzygimnazjalny Konkurs Historyczny w Gimnzjum Nr 1

root@npc.pl / 25 kwietnia 2007

Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Mławie
zaprasza uczniów do wzięcia udziału
w Międzygimnazjalnym Konkursie Historycznym:

„ŚLADY PRZESZŁOŚCI W MOIM MIEŚCIE-
-MŁAWA W LATACH 1795-1939”

Regulamin konkursu historycznego


1. Organizator konkursu:
- Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Mławie

2. Osoby odpowiedzialne za organizację:
- Magdalena Godlewska
- Andrzej Mielcarek
- Adam Sztolsztejner

3. Cele konkursu:
- rozwijanie wiedzy historycznej o mieście,
- rozbudzanie patriotyzmu lokalnego,
- kształtowanie postaw zaangażowania w sprawy najbliższego otoczenia,
- uświadomienie wartości własnego dziedzictwa regionalnego.

4. Zasady konkursu:
- Konkurs skierowany jest do młodzieży gimnazjalnej.
- Uczestnicy w dwuosobowych grupach wykonują prezentację multimedialną
w programie Power Point.
- Praca powinna zawierać min. 20 slajdów.
- Na slajdzie tytułowym należy umieścić tytuł pracy oraz dane ucznia, nazwisko nauczyciela prowadzącego, nazwę i adres szkoły, na ostatnim slajdzie czytelną bibliografię.
- Komisja oceniać będzie prace pod względem merytorycznym i estetycznym, uwzględniając różnorodność wykorzystania narzędzi.
- Prace prosimy nadsyłać w terminie do 14 maja 2007 r. na adres:
Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Mławie, ul. Sportowa 1, 06-500 Mława,
z dopiskiem na kopercie „Konkurs historyczny. Ślady przeszłości w moim mieście” .
- Komisja najlepsze prace zakwalifikuje do etapu II.
- Powiadomienie uczniów o zakwalifikowaniu oraz terminie etapu II nastąpi
do 31 maja.
- W czasie II etapu, który odbędzie się w Gimnazjum nr 1 w Mławie, ul Sportowa 1, uczniowie będą musieli zaprezentować wykonane prezentacje przed jury, w którym zasiądą nauczyciele Gimnazjum nr1 oraz nauczyciele innych gimnazjów przygotowujący uczniów do konkursu.
- Trzy zespoły wytypowane przez jury otrzymają dyplomy i nagrody, pozostali uczestnicy- podziękowania.