Uczniowie z Gimnazjum nr 2 w Mławie uczestniczą w kampanii społecznej , która poświęcona jest problemowi uzależnienia od komputera i Internetu wśród młodzieży. Projekt jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji pod nazwą „Wyloguj się do życia”, która uświadamiała, że zagrożenie uzależnieniem od Internetu wśród młodzieży staje się istotnym problemem społecznym.
Zadaniem startującej w tym roku kampanii jest pokazanie ryzyka, jakie niesie ze sobą nadmierne i niekontrolowane korzystanie z sieci, przy jednoczesnym zachęceniu młodzieży do szukania alternatyw poza światem wirtualnym oraz łączenia jednego z drugim w konstruktywny i mądry sposób.
Gimnazjaliści mieli za zadanie wymyślić projekt – start-up (np. zajęcia edukacyjne, aplikacja, film, zajęcia sportowe, inne aktywności), który zachęci rówieśników do aktywności poza Internetem, bądź do aktywności łączącej Internet z działaniem w realu.
Uczniowie sprostali wymaganiom organizatora: przygotowali cele, kosztorys projektu, prezentację wzbogaconą o film, na którym pokazane jest w jaki sposób młodzież spędza wolny czas, radząc sobie ze stresem przed zbliżającymi się egzaminami. Nasz filmik można zobaczyć na stronie : http://youtu.be/BnF8OnIK2kc
Dziękujemy instytucjom, dzięki którym było możliwe nagranie filmiku oraz zrobienie niezapomnianych zdjęć. W szczególny sposób dziękujemy : p. Piotrowi Jankowskiemu z Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, p. Karolowi Roniewiczowi – właścicielowi kręgielni Planeta oraz p. Andrzejowi Leszczyńskiemu – właścicielowi Boby Clubu w Mławie.