Aktualizacja 30.01.2013r. - pytania i odpowiedzi 1, Aktualizacja 04.02.2013r. - zmiana numeru telefonu zamawiającego, Aktualizacja 05.02.2013r. - pytania i odpowiedzi 2, Aktualizacja 06.02.2013r. - pytania i odpowiedzi 3, Aktualizacja 12.02.2013r. - pytania i odpowiedzi 4, Aktualizacja 27.02.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty
Mława: Budowa boisk sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie - etap I
Numer ogłoszenia w BZP: 14611 - 2013;
data zamieszczenia w BZP: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie - etap I. Zakres zamówienia obejmuje część opracowania projektowego w szczególności: 1. Budowę boiska do piłki ręcznej/nożnej z wrysowanymi liniami kortu tenisowego - nawierzchnia z trawy syntetycznej, na podbudowie z tłucznia, - pow. pola brutto: 22*45,50 m = 1001,00 m2. 2. Budowę boiska do koszykówki, siatkówki i kometki - nawierzchnia poliuretanowa na podbudowie przepuszczalnej z betonu jamistego, - pow. pola brutto: 20*45,50 m = 910,00 m2. 3. Budowę bieżni trzytorowej na 100 m ze skocznią w dal - nawierzchnia poliuretanowa na podbudowie przepuszczalnej z tłucznia, - pow. pola brutto: 3,96*110 m = 435,60 m2. 4. Budowę ogrodzenia wzdłuż parkingu wys. 4 m: 2 m ogr. Panelowe z prętów stalowych plus brama 1 m oraz 2 m ponad ogrodzeniem na długości boisk montowane piłkochwyty z siatki z tworzywa rozpiętej na linkach stalowych w oplocie synt. 5. Budowę oświetlenia boisk. 6. Budowę instalacji odwadniającej boisk. 7. Wycinkę i wywóz drzew, nasadzenia drzew i krzewów, renowacja terenu poprzez wykonanie trawników, wbudowanie chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami. Zamówienie obejmuje także badania zagęszczenia oraz inne badania, niezbędne do wykazania należytego wykonania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 18, a kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wymagane wykonanie, co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej o pow. min. 900,00 m2 oraz wykonanie, co najmniej jednej budowy polegającej na wykonaniu boiska o nawierzchni poliuretanowej o pow. min. 600,00 m2).
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(wymagana osoba z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi) - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 30.01.2013r. - pytania i odpowiedzi 1
Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w dniu 29.01.2013r. wpłynęło pytanie następującej treści:
Pytanie:
Zwracam się z prośbą o podanie kolorystyki boiska do koszykówki i bieżni. Czy zgodnie z dokumentacją graficzną, obiekty te powinny zostać wykonane w kolorze ceglasto-czerwonym?
Odpowiedź:
Zgodnie z dokumentacją graficzną, boisko do koszykówki i bieżnię należy wykonać w kolorze ceglasto-czerwonym.
Aktualizacja 04.02.2013r. - zmiana numeru telefonu zamawiającego
Aktualny telefon kontaktowy do zamawiającego : 23 - 654 - 33 - 82
Aktualizacja 05.02.2013r. - pytania i odpowiedzi 2
Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w dniu 31.01.2013r. i 04.02.3013r. wpłynęły pytania następującej treści:
Pytanie 1: Zamawiający w opisie technicznym punkt 3.4. wymienia parametry trawy syntetycznej. Czy Zamawiający dopuści trawę na boisko wielofunkcyjne z nowocześniejszym włóknem polietylenowym spełniającą pozostałe parametry techniczne?
Odpowiedź nr 1: W związku z faktem, iż projekt został wykonany w 2007r. oraz rozwojem technologii w dziedzinie nawierzchni syntetycznych modyfikuje się minimalne parametry techniczne nawierzchni z trawy syntetycznej:
Wysokość włókna min. 20mm
Włókna monofilowe polietylenowe
Dtex: min 12000
Liczba pęczków: min 15.000/m2
Liczba włókien: min 250.000/m2
Masa całkowita: min 1700g/m2
Pytanie 2: Zamawiający opisuje technologię wykonania nawierzchni poliuretanowej zarówno na podbudowie z kruszyw kamiennych czy podbudowie z betonu jamistego na macie elastomerowej granulatu EPDM. Otóż informujemy, że tego typu maty w podanym przez Zamawiającego systemie nawierzchni - powszechnie stosowanym w całej Polsce wykonuje się z czarnego granulatu SBR + warstwa użytkowa tzw. „natrysk” 2-3 EPDM. Czy zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie systemu nawierzchni poliuretanowej (mata SBR
gr. 10-11 mm + tzw. „natrysk” 2-3 mm EPDM) stosowanego standardowo np. na boiskach typu Orlik - jeden z wariantów?
Odpowiedź nr 2: Na bieżni należy zastosować nawierzchnię typu „natrysk” o gr. 11mm SBR i 2mm EPDM instalowaną na warstwie stabilizującej ET 35mm. Warstwa stabilizująca ET instalowana na podbudowie z kruszyw. Na boisku należy zastosować nawierzchnię typu „2S” (8mm SBR i 8mm EPDM) na warstwie stabilizującej ET 35mm. Warstwa stabilizująca ET instalowana na podbudowie z kruszyw.
Pytanie 3: Zamawiający o dziwo w dokumentacji projektowej stosuje podbudowę pod bieżnię lekkoatletyczną na warstwie z kruszyw kamiennych, a na boisku wielofunkcyjnym opisuje podbudowę z betonu jamistego. Według naszego specjalistycznego długoletniego doświadczenia w budowie obiektów z branży sportowej to raczej na bieżni powinna być zastosowana twardsza podbudowa z betonu jamistego z racji na uprawianie dyscyplin sportowych biegowych, które właśnie charakteryzują się podbudowami tzw. twardymi lub asfaltobetonu. Czy w związku z powyższym Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie podbudowy bieżni lekkoatletycznej z betonu jamistego (tożsamej do podbudowy boiska wielofunkcyjnego) jako alternatywnej do podbudowy z kruszyw?
Odpowiedź nr 3: Odpowiedzi udzielono do pytania 2.
Pytanie 4: Czy zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu oferty z nawierzchniami syntetycznymi o parametrach podanych w specyfikacji jednak wykonanych z włókien polietylenowych a nie polipropylenowych? Nowoczesne trawy wielofunkcyjne, których wypełnienie stanowi piasek wykonywane są z czystego polietylenu. Trawy starej generacji produkowane były z polipropylenu lub mieszanin. Zamawiający określił parametry minimalne jakie powinna spełniać nawierzchnia syntetyczna. Dlatego proszę o dopuszczenie traw wykonanych z włókien polietylenowych.
Odpowiedź nr 4: Odpowiedzi udzielono do pytania 1.
Aktualizacja 06.02.2013r. - pytania i odpowiedzi 3
Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniu 05.02.2013r. wpłynęło pytanie następującej treści:
Pytanie 1: Zamawiający dokonuje zmiany sposobu wykonania nawierzchni poliuretanowej
z pierwotnie wymaganej typu Natrysk na nawierzchnię dwuwarstwową typu EPDM (8+8). Jednocześnie Zamawiający nie dokonuje zmian w zakresie wymaganych dokumentów
– pozostawiając wymóg przedłożenia Certyfikatu IAAF.
Informujemy, że Certyfikat IAAF przyznawany jest jedynie dla nawierzchni typu Natrysk. Dwuwarstwowe nawierzchni przepuszczalne typu EPDM nie posiadają certyfikatu IAAF,
te rodzaje nawierzchni nie znajdują się na liście IAAF (dostępnej na stronie www.iaaf.org).
W związku z powyższym zwracam się z wnioskiem o wykreślenie zapisów dotyczących przedłożenia Certyfikatu IAAF dla oferowanej nawierzchni.
Dodatkowo, zwracam uwagę, że podobna sytuacja była przedmiotem unieważnienia postępowania organizowanego przez Gminę Lubienia.
Odpowiedź nr 1: Zamawiający usuwa zapis dotyczący wymogu przedłożenia
w dokumentacji powykonawczej (zgodnie z zapisami STWiOR tereny zielone) certyfikatu IAAF dla nawierzchni.
Aktualizacja 12.02.2013r. - pytania i odpowiedzi 4
Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniu 08.02.2013r. wpłynęło pytanie następującej treści:
Pytanie: W związku z niejasnościami wynikającymi z różnic między przedmiarem robót a projektem zwracamy się z prośbą o odpowiedź na niżej postawione pytania:
Na rysunkach zagospodarowania terenu wyrysowane są sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi, które znajdują się bezpośrednio pod projektowanym boiskiem wielofunkcyjnym o nawierzchni z trawy syntetycznej. Prosimy o wyjaśnienie, czy sieci te podlegać będą przebudowie, a jeżeli nie, to w jaki sposób należy rozwiązać sposób ułożenia nawierzchni na studniach rewizyjnych?
Odpowiedź: Przy dokonywaniu wyceny należy w kosztach ogólnych ceny ryczałtowej uwzględnić przebudowę ww. sieci z przeniesieniem ich poza obręb boiska.
Aktualizacja 27.02.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Budowy boisk sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych Nr 1 w Mławie - etap I”, - złożono osiemnaście ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 16:
Firma Jonex Sport Krzysztof Olszewski, Bogurzyn 1, 06-521 Wiśniewo
Cena ofertowa brutto: 689 002,70 zł
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%: 500 pkt.
Zestawienie ofert:
1. PUP Budexpol Sp. z o.o., Plac Chopina 26, 09-200 Sierpc - 313,26 pkt.
2. Sport Grupa Sp. z o.o. , ul. Dźwigowa 24, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 325,84 pkt.
3. BELLSPORT Grzegorz Leszczyński, ul. Hutnicza 4, 41-923 Bytom - 359,3 pkt.
4. EVERSPORT Sp. z o.o., ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa - 349,84 pkt.
5. Moris-Sport Sp. z o.o., ul. Równoległa 1, 02-235 Warszawa - 313,49 pkt.
6 Konsorcjum: Lider KORTBUD Sp. z o.o. S. k., ul. Lipowa 7, 05-079 Okuniew; Partner: KORTBUD Janusz Gniado, ul. Lipowa 7, 05-079 Okuniew - 432,09pkt.
7. Ziel-Bud Wojciech Rukat, ul. Czarodzieja 17, 03-116 Warszawa - 338,3 pkt.
8. NOVA SPORT Sp. z o.o., ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin - 402,8 pkt.
9. Przedsiębiostwo Budowlane MONOBET Marian Andrzejewski, ul. Dojazdowa 7, 43-100 Tychy - 420,51 pkt.
10. ZCS Polska Sp. z o.o., ul. Oskara Kolberga 23/68, 81-881 Sopot - 336,24 pkt.
11. Konsorcjum: Lider: POLCOURT S.A., ul. Gen. Zajączka 11 lok C7, 01-510 Warszawa; Partner: ADA LIGHT Sp. z o.o., Budy Kozickie 56, 09-500 Gostynin - 412,34 pkt.
12. EUROCOURT Sp. z o.o., ul. Wolność 8/7, 26-600 Radom - 406,25 pkt.
13. Zakład Usługowo - Handlowy REM-BUD, ul. Szkolna 6, 06-460 Grudusk - 328,66 pkt.
14. Firma Drogowo Budowlana AMSTONE Patrycja Mielnicka, Brzozówka 39, 07-420 Kadzidło - 384,05 pkt.
15. Zakład Usług Wod-Kan C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę, ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława - 383,78 pkt.
16. Firma Jonex Sport Krzysztof Olszewski, Bogurzyn 1, 06-521 Wiśniewo - 500 pkt.
17. Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe PRIMBUD Sp. z o.o., ul. Osiedleńcza 1, 13-200 Działdowo - 358,26 pkt.
18. Przedsiębiorstwo BUDO-LAND Zygmunt Antoni Guzik, Piotr Krupiński, Elżbieta Perkowska S.J., ul. Śmiecińska 9, 06-400 Ciechanów - 385,76 pkt.